Author Topic: Suárez som kommer att göra sin Barcelona debut mot Real Madrid på lördagskväll avslöjade att han har  (Read 126 times)

Offline ZNHThalia6

• Hero Member
  • My name: Kurt Schmella My age: 20 years old Country: Italy Town: Masiano ZIP: 51030 Street: Corso Vittorio Emanuale 119
    • View Profile
Suárez som kommer att göra sin Barcelona debut mot Real Madrid på lördagskväll avslöjade att han har sett en terapeut att bota sitt bittande problem i en exklusiv intervju med Guardian och medgav att han förstod den uppror som orsakades av hans bett på Giorgio Chiellini under Uruguays 1-0 seger över Italien vid VM, vilket ledde till att han blev bannad från konkurrenskraftig fotboll i fyra Kroatien VM tröja 2018 månader.
'Jag tror att alla de dåliga saker jag har gått igenom är tidigare,' sa Suárez. 'Jag tror att jag är på rätt väg nu och arbetar med de människor som kan hjälpa mig, rätt människor.
Sverige VM tröja 2018
'Alla har olika sätt att försvara sig själva. I mitt fall kom trycket och spänningen ut på det sättet. Det finns andra spelare som reagerar genom att bryta någons ben eller krossa någons näsa över ansiktet. Vad som hände med Chiellini ses som värre. Jag förstår varför biter ses så illa. '
Suárez sade att han hade 'ingen önskan' att prata med någon i efterdyningarna av matchen mot Italien. FIFA förbjöd ursprungligen den 27-årige från all fotbollsrelaterad aktivitet i fyra månader och han var otillgänglig när Uruguay slogs ut av världscupen av Colombia, även om domstolen för skiljeförfarande senare beslutade att han kunde träna med hans Barcelona lagkamrater och delta i vänliga matcher efter en överklagande. Men han har inte spelat konkurrenskraftigt sedan juni och Barcelona har inte kunnat välja honom sedan hans £ 75m flytt från Liverpool.
Stop by my blog ... maglia belgio mondiali 2018