Author Topic: Denna säsong var tänkt att handla om konsolidering i League Two, men med varje seger ändras målposte  (Read 217 times)

Offline ZNHThalia6

• Hero Member
  • My name: Kurt Schmella My age: 20 years old Country: Italy Town: Masiano ZIP: 51030 Street: Corso Vittorio Emanuale 119
    • View Profile
Denna säsong var tänkt att handla om konsolidering i League Two, men med varje seger ändras målposterna. Främjande verkar vara ett realistiskt mål och det är svårt att inte ta in av ambitionerna hos ägare och chef. Hardy tror att Notts County bör vara lika stort som klubben över floden, Nottingham Forest, och har satt sina sevärdheter på Championship. Men han vet också att framgång kommer Frankrike vm tröja att uppmärksamma och har lovat att inte stå på Nolans sätt om en större klubb skulle ringa.
Frankrike vm tröja
'Jag vill klara på högsta nivå', säger Nolan. 'Jag vill vara en del av stora europeiska nätter, något jag inte kunde göra som spelare, som är i Champions League. Det är så svårt nu, speciellt för engelska chefer. Vi får inte möjligheterna så mycket nu som vi gjorde, så för mig handlar det bara om att jag läser min handel här. Jag måste se till att jag väljer min väg rätt, men just nu kan jag inte tänka mig en bättre plats att vara. '
  Sam Allardyce: Brittiska tränare ses som 'andra klass' i Premier League-video
Det har inte varit helt smidigt för Nolan sedan han lämnade West Ham för två år sedan, och han kämpade med den plötsliga utgången från spelet. 'Varje dag vaknar du och undrar:' Vad är nästa sak för mig? 'Du kan se varför människor hamnar i skilsmässa och deprimerad och inte på ett bra ställe. För mig finns det mycket mer att göra i den meningen att se efter spelare. Jag var ute av spelet och det är därför som jag jobbar så hårt nu: några nätter är jag fortfarande här klockan nio eftersom jag inte vill lämna någon sten oturnerad. Jag känner att jag någonsin förlorar det här jobbet. Jag vet att jag gav mig allting. '
Stop by my blog ... maglia belgio mondiali 2018