Author Topic: När det gäller kroatiska, med en integrerad World Cup kvalificerad play-off hotande, han har lagt en  (Read 18 times)

Offline ZNHThalia6

• Hero Member
  • My name: Kurt Schmella My age: 20 years old Country: Italy Town: Masiano ZIP: 51030 Street: Corso Vittorio Emanuale 119
    • View Profile
När det gäller kroatiska, med en integrerad World Cup kvalificerad play-off hotande, han har lagt en extra 237 minuter till sin arbetsbelastning vid denna tidpunkt och är en annan kandidat för vila som Real Head till Getafe.
Lyckligtvis för Zidane är det en annan historia för Sergio Ramos, Toni Kroos och Raphael Varane, som redan är vana vid den mängd åtgärder de hittills har uthärdat.
Eden Sverige VM tröja 2018 Hazard anser att han inte har någon chans att hävda Ballon d 'Or-priset i år och att Cristiano Ronaldo ska vinna det, baserat på hans föreställningar förra säsongen.
Sverige VM tröja 2018
Den belgiska mittfältaren uppgav att de titlar som Ronaldo vann och hans nyckelroll i Real Madrids framgång skulle försegla det eftertraktade priset för den portugisiska internationella.
'Jag har ingen chans att vinna [Ballon d 'Or] och jag tror att många spelare är bättre än jag,' berättade han för Sky Sports.
'Men jag är glad att bli listad i de 30 kandidaterna till priset.
'Jag tror att Ronaldo förtjänar det här året eftersom han vann med Portugal, vann han LaLiga och vann seg i Champions League.
'Om jag vill vinna det i framtiden måste jag vinna allt [med min klubb och Belgien].
'Jag vet att jag är på listan eftersom jag spelar för Chelsea och för att jag har bra lagkamrater och de hjälper mig att vara på denna lista.
'Jag vet inte om jag får chansen att vinna det i framtiden, men det är inte mitt mål nu.
'Mitt mål är att spela och vara lycklig med mina prestationer på planen.'
Stop by my blog ... maglia belgio mondiali 2018