Author Topic: Tidigare romerska chef Rudi Garcia tweeted: 'Nyheten om min tidigare spelare Davide Astoris odödliga  (Read 224 times)

Offline ZNHThalia6

• Hero Member
  • My name: Kurt Schmella My age: 20 years old Country: Italy Town: Masiano ZIP: 51030 Street: Corso Vittorio Emanuale 119
    • View Profile
Tidigare romerska chef Rudi Garcia tweeted: 'Nyheten om min tidigare spelare Davide Astoris odödliga död smärta mig. En professionell och exemplifierande kille. Jag är nära familjen och hans nära och kära. Vila i fred Davide. '
Den nya Sevilla-signeringen Roque Mesa har tackat Swansea Citys fans för deras stöd under hans korta tid på Premier League-klubben.
Det bekräftades att mittfältaren Kroatien vm tröja var närvarande för att få läkarundersökningar på måndagsmorgon och undertecknade en sex månaders låneavtal vid Ramon Sanchez Pizjuan och slutade en mardrömstans i England.
Frankrike vm tröja
Den tidigare Las Palmas mittfältare kommer att länka upp med Vincenzo Montellas sida under resten av säsongen och lägga till en extra dimension till den italienska tränarens mittfältalternativ.
Efter att ha kommit till Wales i fjol för en avgift på 12,5 miljoner euro, har Mesa presenterat i bara nio matcher för Premier League-kampanjerna.
Och efter att ha anlänt i Sevilla har Mesa tackat sina tidigare klubbar fans för sitt stöd under sin tid på klubben.
'Det har varit mycket trevliga månader där jag har känt en vacker stad, en trevlig stadion och ett fantastiskt stöd', skrev Mesa på sitt sociala mediakonto.
'Jag kunde inte ha visat hela min fotboll i Swansea men jag har levt en av mina bästa ögonblick i min karriär när hela Liberty Stadium sjöng en sång med mitt namn.
'Jag är säker på att med stöd av fansen kommer Swansea att vara kvar i Premier League.
Stop by my blog ... maglia belgio mondiali 2018