Author Topic: Liverpool lämnade frustrerad som dogged Southampton håller på att dra Guardiolas uppfattning att sta  (Read 167 times)

Offline ZNHThalia6

• Hero Member
  • My name: Kurt Schmella My age: 20 years old Country: Italy Town: Masiano ZIP: 51030 Street: Corso Vittorio Emanuale 119
    • View Profile
Liverpool lämnade frustrerad som dogged Southampton håller på att dra
Guardiolas uppfattning att staden hade varit 'lycklig', hade blivit 'så obekväma' av palats aggressiva tillvägagångssätt, var ingen tröst för lokalbefolkningen. Några av hemstöd, förenade före matchen och under spelet till minne av dem som förlorade sina liv i Croydon-spårvägspåverkan tidigare i månaden, tog sina Kroatien VM tröja 2018 frustrationer ut på Alan Pardew, med laget som nu svävar en punkt ovanför nedgrävningszonen och meningslöst sedan september.
belgien vm tröja
Detta var en mer kampativ och jämnt organiserad prestation, med Connor Wickhams rasping shot som förtjänat tvingade dem nivå halvvägs genom andra halvleken. Men det finns disorganisering och panik vid viktiga tider, med Tourés vinnare lagt nu till en lång lista över oförlåtliga eftergifter från setspel. Pardew hävdade att 'inte är oss' men den senaste historien tyder på att det har blivit normen.
Lördagens resa till Swansea känns redan kritisk. 'Det ser inte bra ut just nu med de resultat vi har haft,' tillade Pardew. 'Och ändå föreslår våra prestationer att vi kan vända den. Vi måste göra det snabbt. Jag är bekväm att vi har ett bra avstånd för att få oss på ett bättre ställe, och vi har spel som kommer upp där vi måste ta poäng. '
Pardews sida sågs här av den stora aktieägaren Josh Harris. Det här är svåra tider.
Om Isaac Hayden krävde bevis på fördelarna med 'Rafaology' mottog han det efter att han återupptog England under 21-truppen under den internationella pausen. 'England personal har verkligen hämtat på förändringen i mig', rapporterar Newcastle United mittfältare. 'De säger att, jämfört med förra säsongen, är min' spelförståelse 'enormt annorlunda. De säger att det är uppenbart att det är nackdel med Rafa. '
Stop by my blog ... maglia belgio mondiali 2018