Author Topic: 'Jag balanserar det faktum att de är unga barn i ett verkligt ögonblick av extas, var ska de tänka l  (Read 190 times)

Offline ZNHThalia6

• Hero Member
  • My name: Kurt Schmella My age: 20 years old Country: Italy Town: Masiano ZIP: 51030 Street: Corso Vittorio Emanuale 119
    • View Profile
'Jag balanserar det faktum att de är unga barn i ett verkligt ögonblick av extas, var ska de tänka logiskt om vad de gör?', Sade Englands chef. 'Men jag tror att det vi hoppas i framtiden är att de tre lejonerna är viktigare. Det är märket på tröskans framsida istället för namnet på baksidan.
'Jag förstår också i det ögonblicket att de inte nödvändigtvis tänker på det men jag Sverige VM tröja 2018 tycker att det är en bra sak att prata med de unga lagen om att flytta framåt, att vi bygger för England och det handlar om laget. Det handlar om att vinna tillsammans och uppleva tillsammans. Det handlar inte om att bygga upp någon enskild person. '
Frankrike vm tröja
Spela filmen
  England kommer bakifrån för att vinna Under-17 VM - videohöjdpunkter
Medan Southgate erkände att hans oro med det sätt som laget märktes som världsmästare kan vara nere i åldersgapet, visade han sig inte bort från att göra sin ståndpunkt i frågan när han frågades om det var en medveten handling av spelarna.
'Jag tycker att det är samhällets natur lite idag, eller hur?' Sa han. 'Det är svårt att veta verkligen utan att fråga dem. Jag undrar varför det var. Jag tror att några av de under 20-talet [som vann sin VM i juni] gjorde det också. Det är kanske lite generations, men jag tror att ett bra budskap från nationella tränare som vi har diskuterat är: Låt oss göra det.
'Vi vill inte slå dessa barn med en pinne på grund av vad de har gjort eftersom det är ett ögonblick att fira, men jag tror att ödmjukhet är verkligen viktigt. Ett viktigt drag för unga spelare är att erkänna att du är en del av något större. När du spelar för England är det ett viktigt budskap.
Stop by my blog ... maglia belgio mondiali 2018