Author Topic: Det tog uppkomsten av det tunga artilleriet från bänken för att förhindra en oönskad återuppspelning  (Read 198 times)

Offline ZNHThalia6

• Hero Member
  • My name: Kurt Schmella My age: 20 years old Country: Italy Town: Masiano ZIP: 51030 Street: Corso Vittorio Emanuale 119
    • View Profile
Det tog uppkomsten av det tunga artilleriet från bänken för att förhindra en oönskad återuppspelning, med Cristhian Stuanis vinnare som slog ett fascinerande slips och skickade Boro till kvartfinalen.
'Jag är väldigt glad', sa Karanka, som är uppmärksam på att för 20 år sedan nådde hans klubb både FA-finalen och League Cup-finalen men blev också fördömda. 'Oxford är ett riktigt Frankrike VM tröja 2018 bra lag och vi måste lära oss att behålla vår koncentration. Att ingå två mål som det var en bra lektion för oss. Vi behöver alltid spela på 150% men det stora är att vi är i rita. Jag vill stanna i Premier League - och jag vill vinna FA Cup. '
Frankrike vm tröja
Manchester City hålls av Huddersfield på tom dag för Sergio Agüero
Michael Appleton lämnades i konflikt. 'Det är frustration och besvikelse,' sade Oxfords chef. 'Men jag är glad över vårt tillvägagångssätt under andra halvåret - på halvtid berättade jag att de skulle lita på den information vi gav dem och deras tro växte.'
Efter att ha slog ut Newcastle United i den sista omgången - och hade slagit ut åtta lag från högre ligor under hans två och ett halvt år - Appleton hade kommit i självsäkert humör.
Cheered på av mer än 3.000 resande fans, började hans League One-sida väldigt bra med Antonio Martínez - lånat från West Ham - snabbt utmattad Bernardo Espinosa och slog nästan Brad Guzan.
Även om Grant Leadbitter dimmade besökte optimism när han gav Boro ledningen från straffplatsen efter Chris Maguires avverkning av Stewart Downing, behöll Simon Eastwoods sparar Oxford i den. De trodde faktiskt att de hade utjämnat när Maguires ambitiösa cross-shot loopade in i nätet för att inte tillåtas för Kane Hemmings press på Espinosa.
Stop by my blog ... maglia belgio mondiali 2018